هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می کند.
فروشگاه موبایلپ نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین از شما عزیزان خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش خود حتما به این صفحه مراجعه کرده و قوانین را مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است که این قوانین بروزرسانی و به کاربران اعلام خواهد شد، بنابراین پیشنهاد میشود هر چند وقت یکبار به این صفحه مراجعه فرمایید.
قوانین فروشگاه موبایلپ:
۱ . ثبت سفارش در سایت به منزله رزرو محصول می باشد و فروشگاه موبایلپ هیچگونه تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد. سفارش هایی که تا ۱ ساعت پس از ثبت، پرداخت نگردند به عنوان لغوشده از طرف کاربر تلقی میشوند.
۲ . سفارش های پرداخت شده نیز به عنوان رزرو تلقی شده و پس از تایید کارشناسان فروش ارسال خواهد شد.
۳ . موبایلپ می تواند در صورت مشکوک شدن به هویت فرد سفارش دهنده، سفارشش را تا ۱۲ ساعت به حالت تعویق درآورد. بدیهی است که درصورت محرز نشدن هویت وی، سفارش لغو شده و مبلغ پرداخت شده تا ۴۸ ساعت نهایتا عودت داده خواهد شد. جهت احراز هویت فرد باید عکس کارت ملی خود را از طریق راه های ارتباطی برای کارشناس مربوطه بفرستد.
۴ . وجود یا عدم وجود کالا در انبار موبایلپ کاملا متناوب بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد. بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب میکند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا می تواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی ظرف ۴۸ ساعت عودت دهد.
۵ . تمامی سفارشات داخل سایت با توجه حجم سفارشات، ظرف مدت نهایتا ۲۴ ساعت ( بجز ایام تعطیل ) ارسال خواهد شد.
۶ . ارسال با پیک موتوری با توجه به موجودی انبار فقط برای برخی شهرها امکان پذیر بوده و هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی معتبر به نام صاحب فاکتور الزامی است.
۷ . در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خود را تحویل بگیرد.
۸ . بعضی از محصولات دارای گارانتی تعویض هستند که در صفحه محصول درج خواهد شد و لازم است کالای برگشتی با همان بسته بندی و با هماهنگی با کارشناسان موبایلپ ارسال گردد.
۹ . کالای ناموجود در سایت نظیر لپ تاپ، مودم، تبلت ، دوربین و … به صورت پیش سفارش و پس از تسویه کامل تهیه می شود.
قوانین تعویض محصولات موبایلپ (ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا):
مهلت ۷ روزه تست و تعویض موبایلپ برای محصولات نو و بدون گارانتی بوده
و شامل محصولات با گارانتی شرکتی نمی شوند. لذا هر گونه ایراد و عیب محصولات با گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده است.
مهلت تست و مرجوعی کالای دست دوم متفاوت می باشد.
شما مشتریان عزیز پس از ثبت سفارش خود و دریافت محصول خویش می توانید تا ۷ روز از این امکان استفاده کنید؛ به این صورت که در صورت وجود هرگونه ایراد اصلی می توانید محصول خود را با رعایت حفظ سلامت فیزیکی به واحد فروش و هماهنگی و ارسال رایفون بفرستید و محصول جایگزین را دریافت نمایید.
خواهشمندیم در جهت ارائه خدمت بهتر به نکات زیر توجه فرمایید:
۱ . تمامی هزینه های برگشت کالای معیوب از سوی مشتری و ارسال مجدد محصول بدون عیب رایگان بوده و بر عهده موبایلپ است.
۲ . کاربر موظف است که محصول را به همان شکل که دریافت کرده است، در صورت وجود ایراد باز پس بفرستد و ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر محصول، لواز جانبی و جعبه دستگاه، باطل کننده این قانون است.
۳٫ در بعضی موارد تعویض محصول ممکن است به طول بیانجامد؛ چرا که محصولات معیوب به تامین کنندگان موبایلپ ارسال می شوند.
۵ . موبایلپ به هیچ عنوان مسئول اطلاعات شخصی مشتری که در کالای ارسالی از سوی وی ذخیره شده، نیست و هرگونه عواقب آن به عهده خود مشتری است.
۶ . هزینه اولیه ارسال محصول معیوب به موبایلپ توسط مشتری پرداخت می شود و درصورت تایید وجود مشکل در کالا، هزینه پرداختی از سوی کاربر به وی عودت می گردد.
۷٫ امکان عودت وجه در صورتی که طبق قوانین باشد تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و موبایلپ از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
۸٫ اطلاعات و تصاویر محصولات مندرج در سایت از روی منابع اصلی و مرجع می باشد لذا برای برخی محصولات که چند ورژن ساخت دارند قبل از خرید حتما با کارشناسان موبایلپ تماس بگیرید در غیر اینصورت مشتری حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
حقوق مشتری:
۱ . مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه جویا شود.
۲ . گوشی تلفن همراه خریداری شده توسط مشتری باید در سامانه شبکه مخابرات کشور ثبت شده باشد (رجیستر شده باشد).
۳ . باتوجه به نوسانات بالای ارزی امکان لغو سفارش وجود ندارد.
۴٫مشتری هنگام دریافت کالا باید از سلامت ظاهری آن مطمئن شود سپس از مامور پست و پیک تحویل بگیرد.
تمام سفارشات قبل ارسال همراه فاکتور عکس گرفته می شود. مسئولیت سالم رساندن کالا برعهده شرکت حمل و نفل می باشد.
نکات:
۱ . در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال موبایلپ بازگشت گردد، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری، به عهده مشتری میباشد.
۲ . هنگام ارسال محصول معیوب به موبایلپ، مشتری موظف است تمامی اقلام دریافتی را اعم از: گوشی، جعبه و تمامی متعلقات همراه، فاکتور محصول، درصورت وجود هدایای ارسالی و … برای رایفون ارسال نماید.
روش های ثبت سفارش:
خرید آنلاین از موبایلپ از طریق سایت www.mobilapp.ir و اینستاگرام ، تلگرام به آدرس mobilap_qaen@
امکان پذیر است.
همچنین موبایلپ در واتس آپ و ایمو نیز فعالیت دارد.
لطفا موبایلپ را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید.
هرگونه سواستفاده از نام و برند موبایلپ پیگرد قانونی خواهد داشت.